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(The) effect of sponsorship signals on performance of reward-based crowdfunding projects = 스폰서십 신호가 후원형 크라우드펀딩 프로젝트의 성과에 미치는 영향link Lee, Jae yeong; 이재영; et al, 한국과학기술원, 2023 |
(The) effectiveness of market signals : (an) empirical investigation of online textual reviews = 온라인 마켓에서의 신호 효과: 온라인 텍스트 리뷰의 실증분석을 중심으로link Mun, Hyejin; Lee, Chul Ho; et al, 한국과학기술원, 2018 |
(The) impact of risk and benefit's display on intention of healthcare data sharing = 위험 및 유익성 관련 정보의 표시가 의료 데이터 공유 의도에 미치는 영향link Samy Chawki Zegadi; Ceran, Yasin; 야신 제란; Lee, Chul Ho; et al, 한국과학기술원, 2022 |
(The) signaling effect of group-type profile pictures in the sharing economy: the case of Airbnb = 호스트의 프로필 사진이 에어비앤비 숙소 예약률에 미치는 영향: 단체사진의 신호효과를 중심으로link Min, Donggyu; Lee, Chul Ho; et al, 한국과학기술원, 2021 |
User perception and continuous intention to use dynamic consent in the healthcare industry = 의료 산업에서 동적 동의를 사용하려는 사용자 인식 및 지속적인 의도link Iraj, Jaroof; 이라즈 야로프; et al, 한국과학기술원, 2023 |
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