Results 1-2 of 2 (Search time: 0.003 seconds).
NO | Title, Author(s) (Publication Title, Volume Issue, Page, Issue Date) |
---|---|
Neural correlates of consumer behavior: bad news management effect of cause-related marketing = 기업의 사회적 책임 활동이 뉴스 기사에 따른 소비자의 다국적 기업 인지도 및 소비의사결정 변화에 미치는 영향과 뇌 활성도 변화 사이의 연관성에 대한 시공간적 분석link Jo, An-Na; 조안나; Jeong, Jae-Seung; 정재승, 한국과학기술원, 2011 | |
Neural correlates of consumer behavior: bad news management effect of cause-related marketing = 기업의 사회적 책임 활동이 뉴스 기사에 따른 소비자의 다국적 기업 인지도 및 소비의사결정 변화에 미치는 영향과 뇌 활성도 변화 사이의 연관성에 대한 시공간적 분석link Jo, An-Na; 조안나; Jeong, Jae-Seung; 정재승, 한국과학기술원, 2011 |
Discover