1 | Research on game as praxis = 실천으로서의 게임의 정체성 탐구link Leem, Eek Su; Lee, Ji-Hyun; 이지현; Woo, Tack; 우탁, 한국과학기술원, 2019 |
2 | Projection-based method for analysis and generation on the multi-contact motion data = 제약 공간 투영 방법을 이용한 다 접촉 운동 데이타 분석과 생성link Lee, Sukwon; Lee, Sung-Hee; 이성희, 한국과학기술원, 2019 |
3 | Spline interface for intuitive skinning weight editing = 직관적 스키닝 웨이트 수정을 위한 스플라인 인터페이스link Bang, Seungbae; Lee, Sung-Hee; 이성희, 한국과학기술원, 2019 |
4 | Analysis on the evolutionary process of the artistic network = 화가 간 네트워크의 진화 과정을 통한 미술사조 분석link Kim, Minseo; Kim, Jeounghoon; 김정훈, 한국과학기술원, 2019 |
5 | Individual and gender difference of the cognitive style in modulating the cognitive conflict on information processing = 정보처리에서 인지갈등 조절에 미치는 인지양식의 개인 및 성별 차이link Chung, Chongwook; Shi, Chung-Kon; 시정곤, 한국과학기술원, 2019 |
6 | Automatic path generation for group dance performance using a genetic algorithm = 유전 알고리즘을 이용한 군무 동선 자동 생성link Lee, Jeong-seob; Lee, Sung-Hee; 이성희, 한국과학기술원, 2019 |