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Showing results 41 to 60 of 105

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Haptic and audio authentication: empirically exploring the usability, security and feasibility of non-visual passwords = Haptic and audio authentication: empirically exploring the usability, security and feasibility of non-visual passwordslink

Andrea Bianchi; 안드리아; Wohn, Kwang-Yun; 원광연; et al, 한국과학기술원, 2012

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Identifying darwinian evolutionary dynamics of contemporary culture based on the life trajectory data of cultural products and memes = 문화콘텐츠와 밈의 생애 데이터 기반 현대문화의 다윈 진화 역학 분석link

Shin, Seungkyu; Park, Juyong; et al, 한국과학기술원, 2019

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Identity play : self-presentation and transformations in MMORPG = 아이덴티티 플레이 : MMORPG 아바타 커스터마이징에서 자기 표현과 변형link

Paik, Paul Chul-ho; 백철호; et al, 한국과학기술원, 2012

44
Implicit image tagging via image-based CAPTCHAs = 캡챠(CAPTCHA)를 통한 암묵적 사진 주석 생성 방법link

Kim, Jong-Hak; 김종학; et al, 한국과학기술원, 2013

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Individual and gender difference of the cognitive style in modulating the cognitive conflict on information processing = 정보처리에서 인지갈등 조절에 미치는 인지양식의 개인 및 성별 차이link

Chung, Chongwook; Shi, Chung-Kon; et al, 한국과학기술원, 2019

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Interactive scan planning for heritage recording = 문화유산의 기록을 위한 인터랙티브 스캔 플래닝link

Ahn, Jaehong; 안재홍; et al, 한국과학기술원, 2015

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Learning conditional motion distribution for generating human motions in indoor environments = 실내 환경 내 인간 동작 생성을 위한 환경 조건부 동작 분포 학습link

Jin, Taeil; Lee, Sung-Hee; et al, 한국과학기술원, 2023

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Lords and strangers: Two network contexts of social influence = 사회적명성에영향을미치는두가지상반된 네트워크 위치: 문화 시장과 온라인 트롤링link

Wi, Hyeung-Seok; Lee, Wonjae; et al, 한국과학기술원, 2020

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Manifold learning and stylization of human motion = 인간 행동의 매니폴드 학습 및 스타일화link

Jang, Deok-Kyeong; Lee, Sung-Hee; et al, 한국과학기술원, 2023

50
Middle-aged and older adults’digital game experience and perception change: connecting generations through game playlink

Lee, Seyeon; Shi, Chung-Kon; 시정곤; Doh, Young Yim; et al, 2021

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Model predictive control with a visuomotor system for physics-based character animation = 물리 기반 캐릭터 애니메이션을 위한 시각운동 시스템을 결합한 모델 예측 제어link

Eom, Haegwang; Noh, Junyong; et al, 한국과학기술원, 2020

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Modeling user performance in moving-target acquisition tasks with input latencylink

Lee, Injung; Nam, Juhan; et al, 2021

53
Motion recommendation for online character control = 온라인 캐릭터 제어를 위한 모션 추천 시스템link

Cho, Kyungmin; Noh, Junyong; et al, 한국과학기술원, 2022

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Multi-contact motion retargeting and synthesis for a virtual human character = 인간형 가상 캐릭터의 다중 접촉 모션 리타게팅 및 생성link

Kim, Yeonjoon; Lee, Sung-Hee; et al, 한국과학기술원, 2020

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Multiscale techniques for increasing the efficiency and controllability of water simulations = 물 시뮬레이션의 효율성 및 제어성 향상을 위한 멀티스케일 기법 연구link

Jang, Tae-Kwon; 장태권; et al, 한국과학기술원, 2013

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Museum informatics centered on visitor experience in art museum = 미술관 관람객 경험 중심의 정보화 방안 연구link

Yi, Taeha; Lee, Ji-Hyun; 이지현; Lee, Jeong Mi; et al, 한국과학기술원, 2022

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Neural based image metamorphosislink

Park, Sanghun; Noh, Junyong; et al, 2021

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Neural network-based learning of sleep patterns and application-driven interventions = 신경망 기반 수면 패턴 학습과 애플리케이션 주도 중재 연구link

Park, Sungkyu; Kim, Wonjoon; 김원준; Cha, Meeyoung; et al, 한국과학기술원, 2020

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Neural underpinnings of factors influencing aesthetic judgment of artworks = 미술작품의 미적 판단에 영향을 미치는 요소와 그 신경기저에 관한 연구link

Park, Seong-Min; 박성민; et al, 한국과학기술원, 2012

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Non-linear navigation methods for portable e-books using region and direction based touch gesture = 휴대용 전자 책에서 영역과 방향 기반 터치 제스처를 사용한 비선형적 이동 방법link

Kim, Do Hyung; 김도형; et al, 한국과학기술원, 2017

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