Showing results 1 to 3 of 3
대규모 유비쿼터스 게임 추천 서비스를 위한 시스템 아키텍처 : 게임 요구사항에 대한 정합분석을 중심으로 = A system architecture for a massive ubiquitous game recommendation service : issues for game requirement matchinglink 안미루; Ahn, Mi-ru; et al, 한국과학기술원, 2008 |
입출력 일체화 개체를 이용한 물리적 엔터테인먼트 미디어에 대한 연구 = Physical entertainment media using I/O coupling unitslink 한경훈; Han, Kyung-Hoon; et al, 한국과학기술원, 2006 |
캐쥬얼 게임 개발 시 밸런싱 작업을 보조하는 자동화된 툴의 개발과 그 효과성 검증 = Developing an automated tool helping balancing in casual game developments and its effectiveness evaluationlink 송지철; Song, Ji-Chul; et al, 한국과학기술원, 2009 |
Discover