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1
Effects of CRM process on organizational performance : CRM scorecard development and empirical analysis = 고객관계관리 프로세스가 조직성과에 미치는 효과분석 : CRM Scorecard 개발 및 실증연구link

Kim, Hyung-Su; 김형수; Kim, Young-Gul; 김영걸, 한국과학기술원, 2007

2
Deveolping methodologies for customer classification in CRM : decision trees and collaborative recommendations = 고객관계관리에서의 고객분류방법론 : 의사결정나무와 협업적 상품추천에의 적용link

Cho, Yeong-Bin; 조영빈; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2005

3
Modeling and analysis of a dynamic user behavior and social trust relationship for eCRM = 인터넷 기반 고객관계관리를 위한 사용자의 동적 행위 및 social trust 분석 및 모델링link

Kim, Young-Ae; 김영애; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2009

4
(A) Methodology of eCRM adapting conjoint segmentation method = 컨조인트 시장세분화 기법을 이용한 eCRM 방법론 개발link

Lee, Dong-Hoon; 이동훈; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2001

5
Three essays on customer network-based CRM in high-tech industry and a strategic adoption of knowledge management system from knowledge marketplace perspective = 고객 네트워크를 활용한 고객관계관리와 시장관점의 지식경영시스템의 전략적 도입에 관한 연구link

Choi, Ha-Nool; 최하눌; Lee, Byung-Tae; 이병태, 한국과학기술원, 2005

6
Customer classification models and recommender systems for ubiquitous customer relationship management = 유비쿼터스 고객관계관리를 위한 고객분류모형 및 추천 시스템link

Ahn, Hyun-Chul; 안현철; Han, In-Goo; 한인구, 한국과학기술원, 2006

7
Multi-criteria decision approaches for technical and managerial issues in customer relationship management : Personalized recommendation, system selection, and rule prioritization = 고객관계관리에서의 기술 및 경영 이슈를 위한 다기준의사결정 접근법 : 개인화 된 상품추천, 시스템 선정, 룰 우선순위 도출link

Choi, Duke-Hyun; 최덕현; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2007

8
Improving prediction performance of customer behavior : applied to customer relationship management and credit risk management = 고객행동예측 성과개선에 관한 연구 : 고객관계관리 및 신용위험관리에의 적용link

Noh, Hyun-Ju; 노현주; Han, In-Goo; 한인구, 한국과학기술원, 2005

9
Detecting the change of customer behavior for eCRM : Organizational and individual perspective = 인터넷 기반 고객관계관리를 위한 조직 및 개인관점에서의 고객 행위변화 탐지link

Song, Hee-Seok; 송희석; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2003

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