1 | Efficient modular multi-party fair exchange protocol with ring architecture model for electronic commerce = 전자상거래를 위한 링 구조 기반의 효율적인 다자간 모듈러 공정거래 프로토콜 개발link Khil, In-Soo; 길인수; Han, In-Goo; 한인구, 한국과학기술원, 2002 |
2 | (A) study on online auctions in competition with posted-price markets = 고정가격제 시장과 경쟁관계에 있는 온라인 경매에 관한 연구link Lee, Ho-Mu; 이호무; Ann, Byong-Hun; 안병훈, 한국과학기술원, 2006 |
3 | (The) effect of information satisfaction and relational benefit on consumer's online shopping site commitment = 정보만족과 관계적 혜택이 소비자의 온라인 쇼핑 사이트 몰입에 미치는 영향에 관한 연구link Park, Chung-Hoon; 박정훈; Kim, Young-Gul; 김영걸, 한국과학기술원, 2003 |
4 | Analysis of business models and competitive strategies in electronic commerce = 전자상거래에서의 비즈니스 모델과 경쟁 전략에 관한 분석link Chun, Se-Hak; 천세학; Kim, Jae-Cheol; 김재철, 한국과학기술원, 2002 |
5 | The risk analysis for electronic commerce using case based reasoning = 사례기반 추론을 이용한 전자상거래의 위험분석link Jung, Chang-Duk; 정창덕; Han, In-Goo; 한인구, 한국과학기술원, 2001 |
6 | Evaluation of internet-based debit payment models : online merchant’s perspective = 인터넷 기반 직불결제 모델의 평가 : 온라인 상인의 관점link Sung, Ki-Yoon; 성기윤; Lee, Jae-Kyu; 이재규, 한국과학기술원, 2010 |