191 | Implementing customer-oriented Web system : a scenario-based methodology and development support system = 고객 지향 웹 시스템 개발 : 시나리오 기반 방법론과 개발 지원 시스템link Lee, Choong-Seok; 이충석; Lee, Hee-Seok; 이희석, 한국과학기술원, 2003 |
192 | Management of knowledge asset : reward system design for knowledge sharing and strategy analysis of product personalization = 지식 자산의 관리 : 지식 공유를 위한 보상시스템 설계와 개인화를 위한 전략 분석link Lee, Dong-Joo; 이동주; Ahn, Jae-Hyeon; 안재현, 한국과학기술원, 2006 |
193 | (An) organizational memory for facilitating knowledge : an application to e-business architecture = 지식활성화를 위한 조직메모리 : e-비즈니스 아키텍쳐 응용link Chang, Jae-Gyong; 장재경; Lee, Hee-Seok; 이희석, 한국과학기술원, 2004 |
194 | Detecting the change of customer behavior for eCRM : Organizational and individual perspective = 인터넷 기반 고객관계관리를 위한 조직 및 개인관점에서의 고객 행위변화 탐지link Song, Hee-Seok; 송희석; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2003 |
195 | (An) economic study of illegal copy : welfare implications of enforcement = 불법복제에 대한 경제학적 연구 : 규제 강제의 후생 효과link Hong, Jhung-Soo; 홍정수; Kim, Jae-Cheol; 김재철, 한국과학기술원, 2000 |
196 | (A) study on the technology development process and success of industrial process innovation : exploring the new iron-making process development case = 기술발전단계와 혁신성패 측면에서 본 프로세스혁신연구 : 신제선 프로세스개발사례 중심으로link Chung, Ki-Dae; 정기대; Bae, Zong-Tae; 배종태, 한국과학기술원, 2009 |
197 | Knowledge assisted pricing for large-scale retailers : KAPA = 대규모 유통업체의 지식기반 가격결정 시스템 : KAPAlink Sung, Nahk-Hyun; 성낙현; Lee, Jae-Kyu; 이재규, 한국과학기술원, 2000 |
198 | 환경변화에 따른 전략적 대응과 성과의 관계에 관한 연구 : 한국의 인터넷 접속 서비스 제공자(ISP) 산업을 중심으로 = A study on the relationship between strategic response and performance under environmental change : focused on the ISP(Internet Service Provider) industry in korealink 윤수현; Yoon, Soo-Hyeon; 이진주; Lee, Jin-Joo, 한국과학기술원, 2004 |
199 | 우리나라 통신산업의 혁신체제와 패턴에 관한 연구 : CDMA 상용화 및 ADSL 보급 사례 = Innovation patterns and policy implications of CDMA commercialization and ADSL penetration in korea: a case studylink 전호일; Jeon, Ho-Eel; 김영배; Kim, Young-Bae, 한국과학기술원, 2008 |
200 | (The) role of expectation and corporate image in explaining customer satisfaction : emprical research from the NCSI study = 고객만족 평가에서 고객기대와 기업이미지 요인의 역할 : NCSI 연구를 통한 실증적 고찰link Lee, Chun-Seon; 이춘선; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2006 |