인터넷 뱅킹에서 고객의 신념을 이용한 개인화 모형을 위한 데이터마이닝Data Mining for Personalization Model Using Customer Belief under the Internet Banking Environment

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
  • Hit : 593
  • Download : 457
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.author홍태호-
dc.contributor.author서보밀-
dc.contributor.author한인구-
dc.date.accessioned2011-03-03T07:05:10Z-
dc.date.available2011-03-03T07:05:10Z-
dc.date.created2012-02-06-
dc.date.issued2002-11-
dc.identifier.citation한국지능정보시스템학회 학술대회, v., no., pp. --
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10203/22389-
dc.languageKOR-
dc.language.isokoen
dc.publisher한국지능정보시스템학회-
dc.title인터넷 뱅킹에서 고객의 신념을 이용한 개인화 모형을 위한 데이터마이닝-
dc.title.alternativeData Mining for Personalization Model Using Customer Belief under the Internet Banking Environment-
dc.typeConference-
dc.type.rimsCONF-
dc.citation.publicationname한국지능정보시스템학회 학술대회-
dc.identifier.conferencecountrySouth Korea-
dc.identifier.conferencecountrySouth Korea-
dc.contributor.localauthor한인구-
dc.contributor.nonIdAuthor홍태호-
dc.contributor.nonIdAuthor서보밀-

qr_code

  • mendeley

    citeulike


rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0