Showing results 1 to 5 of 5
Co-promotion alliance : a game theoretic analysis = 제휴에 의한 공동판촉 : 게임이론적 접근link Son, Min-Hee; 손민희; et al, 한국과학기술원, 2006 |
Why firms do co-promotions in mature markets? Son, Minhee; Hahn, Minhi; Kang, Hyunmo, JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, v.59, no.9, pp.1035 - 1042, 2006-09 |
신용카드 시장의 편익세분화 연구 = An Empirical study on benefit segmentation in the cerdit card marketlink 강창욱; Kang, Chang-Wook; et al, 한국과학기술원, 2003 |
온라인 음원 유통 자료 분석을 통한 소비자의 다양성 추구 행동에 관한 연구 = Research on consumer variety seeking behavior through online music retail data analysislink 이명구; Lee, Myung Gu; et al, 한국과학기술원, 2015 |
온라인 증권 거래 서비스 시장 세분화에 관한 연구 = A study of market segmentation in the online trading servicelink 민지현; Min, Ji-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2008 |
Discover