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An explorative study on the modularization in the automotive industry = 자동차 산업 모듈 아키텍처의 발전 과정에 관한 탐색적 연구link Kang, Chang-mo; 강창모; et al, 한국과학기술원, 2008 |
인터넷 자동차 시장의 고객 특성에 대한 연구 = A study on characteristics of customer in the internet automotive marketlink 차광섭; Kwang-Sup Cha; et al, 한국과학기술원, 2002 |
美 기업평균연비 (CAFE) 규제에 대한 자동차 회사의 대응 전략에 관한 비교 연구: GM, 토요타,현대자동차 사례를 중심으로 = Comparative study of automotive company’s response strategies regarding U.S Corporate Average Fuel Economy (CAFE) regulation: Focusing on case study of GM, Toyota and Hyundailink 전세환; Jeon, Sae-Hwan; et al, 한국과학기술원, 2013 |
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