Browse "College of Business(경영대학)" by Subject Openness

Showing results 1 to 4 of 4

1
Does openness enable or hinder innovation performance? The moderating effect of appropriability mechanisms

Jang, Soojeen Sarah; Ko, Hyesoo; Chung, Yanghon; Woo, Chungwon, TECHNOLOGY ANALYSIS & STRATEGIC MANAGEMENT, v.35, no.1, pp.45 - 58, 2023-01

2
E-research adoption: a perspective of collaboration, openness and sustainability = e-리서치 수용에 관한 연구:협업, 개방, 지속가능성의 관점을 중심으로link

Riri Kusumarani; Riri; et al, 한국과학기술원, 2014

3
Understanding the MOOCs continuance: The role of openness and reputation

Al Raimi, Khaled Mohammed Hadi; ZO, Hangjung; Ciganek, Andrew P., COMPUTERS & EDUCATION, v.80, pp.28 - 38, 2015-01

4
Understanding the MOOCs continuance: The role of openness and reputation = 온라인 대중 공개 수업의 지속적 사용에 대한 이해: 개방성과 평판의 역할link

AL RAIMI, Khaled Mohammed Hadi; 알 라이미 칼레드 모하메드 하디; et al, 한국과학기술원, 2014

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0