Browse "College of Business(경영대학)" by Subject Motivation

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1
A typology of crowdfunding sponsors: Birds of a feather flock together?

Ryu, Sunghan; Kim, Young-Gul, ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH AND APPLICATIONS, v.16, pp.43 - 54, 2016-03

2
Crowdfunding Participation Model Development and Empirical Analysis: A Two-Sided Membership Platform Framework = 크라우드펀딩 참여 모형 개발 및 실증 분석: 양면 멤버십 플랫폼 구조를 기반으로link

Ryu, Sung-Han; 류성한; et al, 한국과학기술원, 2014

3
Money is not everything: A typology of crowdfunding project creators

Ryu, Sunghan; Kim, Young-Gul, JOURNAL OF STRATEGIC INFORMATION SYSTEMS, v.27, no.4, pp.350 - 368, 2018-12

4
The Influence of Temporal Fit/Nonfit on Creativity in the Leader-Subordinate Context: The Moderating Role of Task Enjoyment versus Performance Concern

JIEUN PAI; SUJIN LEE; EUN JIN JUNG, SEOUL JOURNAL OF BUSINESS, v.16, no.2, pp.143 - 171, 2010-12

5
Understanding online knowledge contribution: social learning and social knowledge perspective = 온라인 지식 기여에 관한 연구: 사회학습이론과 사회지식의 관점에서link

Kim, Hye-Rin; 김혜린; et al, 한국과학기술원, 2011

6
Understanding the MOOCs continuance: The role of openness and reputation

Al Raimi, Khaled Mohammed Hadi; ZO, Hangjung; Ciganek, Andrew P., COMPUTERS & EDUCATION, v.80, pp.28 - 38, 2015-01

7
Understanding the MOOCs continuance: The role of openness and reputation = 온라인 대중 공개 수업의 지속적 사용에 대한 이해: 개방성과 평판의 역할link

AL RAIMI, Khaled Mohammed Hadi; 알 라이미 칼레드 모하메드 하디; et al, 한국과학기술원, 2014

8
User intention to use social network games: a focus on motivational, sociability, and playability factors = 동기요인, 사회성과 게임 용이성이 소셜 네트워크 게임의 사용의도에 미치는 영향에 관한 연구link

Kim, Ji-Min; 김지민; et al, 한국과학기술원, 2014

9
동기요인, 사회성과 게임 용이성이 소셜 네트워크 게임의 사용의도에 미치는 영향에 관한 연구

김지민; 장영훈; 웡씨우판; 이상만; 박명철, Entrue Journal of Information Technology, v.12, no.3, pp.151 - 166, 2013-12

10
國內 大型建設業體의 戰略的製携 動機要因및 類型 分析 = An analysis of motivation and types of strategic alliance in the large construction firms of Korealink

유청수; You, Cheong-Soo; et al, 한국과학기술원, 1998

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