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(A) study on event-driven marketing for effective CRM implementation = 효과적 CRM 수행을 위한 이벤트 기반 마케팅 기법 도입에 관한 연구link

Cheon, Gang-Il; 천강일; et al, 한국과학기술원, 2001

2
EU 동합시장 환경변화에 따른 마케팅전략에 관한 연구 : 카메라산업을 중심으로 = A study of marketing strategy for the changing environment after EU market integration : focusing on the camera industrylink

김대권; Kim, Dae-Kwon; et al, 한국과학기술원, 1997

3
On the signaling and marketing effects of netizen funds = 네티즌펀드에서의 신호전달과 마케팅 효과에 대해서link

, 한국과학기술원, 2006

4
Online 채널과 offline 채널이 시장에서 함께 경쟁할 때의 최적 전략 = Optimal strategies when online and offline channels compete in the marketlink

천성용; Chun, Sung-Yong; et al, 한국과학기술원, 2001

5
Social influence of hubs in information cascade processes

Kim, Joohyun; Kwon, Ohsung; Lee, Duk Hee, MANAGEMENT DECISION, v.55, no.4, pp.730 - 744, 2017-05

6
건설기계 기업의 세분시장별 통합적 마케팅 커뮤니케이션 전략 연구 = A study of integrated marketing communication strategies for construction equipment firmslink

김춘성; Kim, Choon-Seong; et al, 한국과학기술원, 1997

7
새로운 e-BUSINESS 모델의 도출과 마케팅 전략수립을 위한 사례 연구 = A case study for derivation of new e-business model & marketing strategy planninglink

김민식; Kim, Min-Sik; et al, 한국과학기술원, 2001

8
인터넷전화서비스 도입에 따른 마케팅 전략 = Marketing strategies for internet phone serviceslink

김재일; Kim, Jae-Il; et al, 한국과학기술원, 1999

9
카드-소셜 데이터 연계 고객 맞춤형 마케팅 전략방안 연구 = Card - social data linked customized marketing strategy researchlink

남명기; Nam, Myung Ki; et al, 한국과학기술원, 2016

10
中國에서의 新商品 마케팅 成敗要因 : 國內企業의 中國市場 進入觀点에서 = Success and failure factors of marketing for Korean firms entering consumer electronic in Chinalink

한창호; Han, Chang-Ho; et al, 한국과학기술원, 1997

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