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A study on the effect of network externality on marketing in the digital economy = 망외부성이 디지털 경제의 마케팅에 미치는 영향에 관한 연구link Chun, Sung-Yong; 천성용; et al, 한국과학기술원, 2007 |
Evolution of industry convergence and corporate innovation strategy = 산업융합의 진화와 기업혁신전략link Lee, Hyeokseong; 이혁성; et al, 한국과학기술원, 2017 |
Factors on the Adoption of M-payment Services 남찬기; 이덕희; 이준서; 임진양, 정보통신정책연구, v.12, no.1, pp.91 - 117, 2005-03 |
Growth-cycle decomposition diffusion model Joo, Y.J.; Jun, Duk Bin, MARKETING LETTERS, v.7, no.3, pp.207 - 214, 1996 |
국내시장에서의 디지탈스틸카메라에 대한 수요확산모형 및 확산전략연구 = A study on the demand diffusion model and diffusion strategy for digital still cameralink 한재욱; Han, Jae-Wook; 한민희; 김영걸; et al, 한국과학기술원, 1998 |
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