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1
(An) exploratory study on determinants of e-Government service adoption : based on technology acceptance model = 전자정부 서비스 수용의도에 영향을 주는 요인들에 관한 탐색적 연구 : 기술수용모델(Technology acceptance model) 을 기반으로link

Yoon, Myung-Suk; 윤명석; et al, 한국과학기술원, 2003

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Challenges of e-government adoption in ghana:lessons learned from korea and south africa = 가나의 전자 정부수용에관한문제점:한국과남아프리카공화국에서배운교훈들link

Uthman Raji Abubakar; Abubakar; Rho, Jae-Jeung; 노재정; et al, 한국과학기술원, 2014

3
Differentiating mobile broadband policies across diffusion stages: A panel data analysis

Teklemariam, Mekuria Haile; Kwon, Youngsun, TELECOMMUNICATIONS POLICY, v.44, no.8, pp.102006, 2020-09

4
Examining the influencing factors and the most efficient point of broadband and mobile adoption in Chinalink

Bin Duan; Nam, Chan-Gi; et al, 한국정보통신대학교, 2008

5
The psychology behind QR codes: User experience perspective

Shin, Dong-Hee; Jung, Jaemin; Chang, Byeng-Hee, COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, v.28, no.4, pp.1417 - 1426, 2012-07

6
네트워크 외부성이 PDA 수용에 미치는 영향 : 소비자 관점의 연구 = The effects of network externalities on personal digital assistant adoption: a consumer oriented studylink

강영선; Kang, Yeong-Seon; et al, 한국과학기술원, 2003

7
웹 개발자들의 HTML5 채택 저항 요인에 관한 연구

정재민; 송해엽; 정재욱, 경영학연구, v.45, no.3, pp.925 - 945, 2016-06

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