Showing results 1 to 3 of 3
Disentangling the effects on OTT platform performance of three strategies: Pricing, M&As, and content investments Park, Sungwook; Kwon, Youngsun, TELECOMMUNICATIONS POLICY, v.47, no.8, pp.1 - 18, 2023-09 |
다중 이상점 선호 기반 OTT 사업자 경쟁우위 전략: 동시방영권 협상을 중심으로 김소현; 박정현; 김민기, 정보사회와 미디어, v.24, no.1, pp.113 - 150, 2023-04 |
충족적소분석을 통한 유료방송과 온라인 동영상 서비스 간의 대체 및 보완관계에 관한 연구 = A study on the substitution/complementary relationships between MVPD and OTT service providers through the gratification niche analysislink 신현필; Shin, Hyun-Pil; et al, 한국과학기술원, 2014 |
Discover