Browse "College of Business(경영대학)" by Author Han, In Goo

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자동차 시장에서 뉴스 및 SNS가 가격에 미치는 영향 = (The) effect of news and sns on the price in the automobile marketlink

송창환; 한인구; et al, 한국과학기술원, 2017

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재무분석을 이용한 세계 선진 건설기업 벤치마킹 = Benchmarking the top-tier global general contractors using the financial analysislink

최명석; Choi, Myung Seok; et al, 한국과학기술원, 2015

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정유기업의 다각화 전략이 수익성에 미치는 영향: 국내 4대 정유기업을 중심으로 = The impact on the diversification strategy on the profitability of oil refining companies : focus on korean four major oil refining companieslink

임용섭; Lim, Yongseop; et al, 한국과학기술원, 2015

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차량공유사업의 성공요인 및 제조업의 공유경제 성공전략 = (The) success factors of car sharing business and the successful strategy of sharing economy in manufacturingxlink

김지예; 한인구; et al, 한국과학기술원, 2018

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창업자 특성과 창업기업의 매출이 시리즈 A 투자단계의 총 투자금액에 미치는 영향 = Empirical study on the impact of the characteristics of start-up CEO and the start-up sales on the total amount of investment in series A roundlink

최성우; 한인구; et al, 한국과학기술원, 2020

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한국기업의 기업벤처캐피탈을 이용한 개방형 혁신에 관한 사례연구 = Case studies on the open innovation of Korean companies using the corporate venture capitallink

황성인; 한인구; et al, 한국과학기술원, 2019

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혁신 허브 조직 성공요인 및 도입 전략 = (The) success factors and implementation strategy of innovative hub teamlink

김현중; 한인구; et al, 한국과학기술원, 2017

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