Showing results 1 to 3 of 3
동기화된 협력적 게임 플레이를 통해 현장에서 운동의 경험을 향상 시키는 게임 서비스 = Running or Gaming: Changing Individual Exercise to In-situ Social Fitness Games by Synchronized Social Playlink 박병림; Park, Byung-Lim; et al, 한국과학기술원, 2010 |
채팅 분석을 기반으로 하는 시멘틱 타임라인 바를 이용한 비디오의 다각적인 뷰 = Multilateral viewing video with semantic timeline bar based on online chat analysislink 이종은; Lee, Jong-Eun; 임창영; Lim, Chang-Young; et al, 한국과학기술원, 2009 |
포털 뉴스 서비스의 공신력 증진을 위한 프레임워크의 제안: 기자 모니터링을 통한 불충실도 지표 = A framework to enhance online news credibility: infidelity index through reporter monitoringlink 손영주; Sohn, Young-Joo; et al, 한국과학기술원, 2008 |
Discover