Browse "School of Electrical Engineering(전기및전자공학부)" by Subject Mobile

Showing results 1 to 6 of 6

1
A low cost 210 fps/core corner detector hardware for HD video based on FAST algorithm = FAST 알고리즘 기반의 210 fps/core 저비용 코너 검출기 하드웨어link

Park, Jun-Seok; 박준석; et al, 한국과학기술원, 2011

2
Counting clicks and beeps: Exploring numerosity based haptic and audio PIN entry

Bianchi, Andrea; Ian Roland, Oakley; Kwon, Dong Soo, INTERACTING WITH COMPUTERS, v.24, no.5, pp.409 - 422, 2012-09

3
Design and implementation of fully programmable portable 3D graphics processor with mobile unified shader = Mobile Unified Shader를 이용한 전과정 프로그래머블 휴대 3D 그래픽 프로세서의 설계 및 구현link

Woo, Jeong-Ho; 우정호; et al, 한국과학기술원, 2008

4
Design and implementation of low-power embedded 3D graphics rendering engine for mobile applications using the embedded memory logic technology = Embedded memory logic technology를 이용한 휴대용 기기를 위한 저전력 embedded 3D graphics rendering engine의 설계및 구현link

Woo, Ram-Chan; 우람찬; et al, 한국과학기술원, 2001

5
Energy minimization of 3D cache-stacked multi-core pro-cessor based on thin-film thermoelectric coolers. = 박막열전소자를 이용한 3차원 캐시 메모리가 적층된 멀티 코어 프로세서의 에너지 최소화.link

Rho, Soo-Jung; 노수정; et al, 한국과학기술원, 2012

6
안드로이드 입출력 부하의 꼬리분포 특성분석

박창현; 원유집; 박영준, 정보처리학회논문지. 컴퓨터 및 통신시스템, v.8, no.10, pp.245 - 250, 2019-10

Discover

Type

. next

Open Access

Date issued

. next

Subject

. next

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0