Showing results 1 to 10 of 10
(A) study on voxel texture compression based on surface traversal scanning = 표면 탐색 기법에 기반한 복셀 텍스쳐 압축 기법에 관한 연구link Jang, Tae Young; Kim, Munchurl; 김문철; Kim, Seong Dae; et al, 한국과학기술원, 2021 |
Bounding volume estimation algorithm for image-based 3D object reconstruction Jang, Tae Young; Hwang, Sung Soo; Kim, Hee Dong; Kim, Seong Dae, IEIE Trancactions on Smart Processing and Computing, v.3, no.2, pp.59 - 64, 2014-04 |
DoCube를 통해 생성된 3차원 객체의 텍스처 맵 생 기법 = Texture map generation of 3D objects reconstructed by DoCubelink 장태영; Jang, Tae Young; et al, 한국과학기술원, 2015 |
HMM을 이용한 수화의 직선 운동 방향 추출 방법 Kang, Seonghyeon; Jang, Tae Young; Park, Hyun Woo; Kim, Seong Dae, 제28회 영상처리 및 이해에 관한 워크샵, 대한전자공학회, 2016-02-16 |
Homography의 Jacobian matrix와 영상 정보 특성을 이용한 다중 시점 영상의 효과적인 합성 방법 김덕수; Kang, Seonghyeon; Jang, Tae Young; Kim, Seong Dae, 2015년도 대한전자공학회 추계종합학술대회, 대한전자공학회, 2015-11-27 |
Image-based object reconstruction using run-length representation Hwang, Sung Soo; Kim, Hee Dong; Jang, Tae Young; Yoo, Jisung; Kim, Sujung; Paeng, Kyung Hyun; Kim, Seong Dae, SIGNAL PROCESSING-IMAGE COMMUNICATION, v.51, pp.1 - 12, 2017-02 |
Real-time Hand Shape Classification Using Scale Invariant Curvature Feature Vector Jang, Tae Young; Kang, Seonghyeon; Park, Hyun Woo; Kim, Seong Dae, The International Conference on Consumer Electronics, IEEE/IEIE, 2016-10-28 |
Surface Scanning-Based Texture Atlas for Voxelized 3D Object Jang, Tae Young; Kim, Seong Dae; Hwang, Sung Soo, IEEE ACCESS, v.8, pp.25823 - 25839, 2020-02 |
카메라간 컬러일관성을 고려한 다중 카메라 컬러 보정 방법 Jang, Tae Young; Hwang, Sung Soo; Kim, Seong Dae, 제26회 신호처리합동학술대회, 대한전자공학회, 2013-10-11 |
평면 비디오에서 깊이 추정을 위한 영상 선택기법 Jang, Tae Young; Kim, Hee Dong; Yoo, Jisung; Kim, Seong Dae, 2013년도 대한전자공학회 하계종합학술대회, 대한전자공학회, 2013-07-04 |
Discover