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1
Sense of Virtual Community: Deterninants and the Moderating Role of the Virtual Community Origin

Koh, Joon; Kim, Young-Gul, International Conference on Information Systems, pp.407 - 410, 2001-12

2
Japanese Corporate Grouing (keiretsu) and Forecast Characteristics

Jung, Kooyul; Douthett, E.; Kwak, W., 한국회계학회 하계학술대회, pp.387 - 416, 한국회계학회, 2002

3
글로벌 시대 한국제조업의 경쟁력 구성요인과 발전전략

이승규; 박해철; 김정섭; 이원희, 한국경영학회 2002 통합학술대회, 2002

4
Measuring Performance of Information Systems in Evolving Computing Environments: An Empirical Investigation

Han, Ingoo; Heo, Jaeho, Fourth Pacific Asia Conference on Information Systems (PACIS 2000), pp.316 - 332, 2000

5
Regulatory policy for the telecommunications infrastructure development

Nandi, Banani; Ahn, Jae-Hyeon, International Telecommunications Society, 14th Biennial Conference, pp.33 - 42, 2002-08

6
이동통신 서비스 산업에서의 유지 및 이탈고객 특성분석 및 이탈방지 프로그램 효과분석

안재현; 김명수; 한상필, 2002년 추계 한국마케팅학회 학술대회, pp.95 - 109, 2002

7
Convergence phenomenon and Service_Network matrix

Han, Sang-Pil; Ahn, Jae-Hyeon; Skudlark, Ann, International Telecommunications Society, 14th Biennial Conference, pp.35 - 55, 2002-08

8
전자상거래에 있어 웹서비스 질과 상품분류체계가 구매의도에 미치는 영향분석: 연구모형과 탐색적 분석

최병구; 이충석; 이희석, 2002 한국경영과학회 추계학술대회, pp.115 - 118, 한국경영과학회, 2002-11-11

9
협업커머스를 위한 역할기반 컴포넌트 중심 디자인 방법론 제안

박화규; 서우종; 이희석, 2002 한국경영과학회 추계학술대회, pp.232 - 235, 한국경영과학회, 2002-10

10
브랜드 확장으로 인한 소비자 인식변화에 대한 연구

김상용; 한민희; 김세나, 한국소비자학회 춘계학술발표회, pp.135 - 174, 한국소비자학회, 2000-05

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