Search

Start a new search
Current filters:
Add filters:
  • Results/Page
  • Sort items by
  • In order
  • Authors/record

Results 1-3 of 3 (Search time: 0.006 seconds).

NO Title, Author(s) (Publication Title, Volume Issue, Page, Issue Date)
1
A New Test of Attribute Significance for Nonparametric Conjoint Models

한민희; Krishnamurthi, Lakshman; 강현모; 현진석; 박상준; 현용진, 아시아마케팅저널, v.9, no.2, pp.23 - 47, 2007-07

2
사용자 선호기반 웨어러블 디바이스의 수용성 연구: 스마트워치를 중심으로

김민석; 김원준; 김민기; 강재원, 한국콘텐츠학회 논문지, v.17, no.9, pp.523 - 535, 2017-08

3
구매시점을 중심으로 소셜커머스 구매환경이 미치는 소비자 선호 별 효용 분석

최소영; 임형수; 전덕빈; 강성열, 한국경영과학회지, v.42, no.2, pp.1 - 17, 2017

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0