DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 김정화 | - |
dc.contributor.advisor | Kim, Jung-Wha | - |
dc.contributor.author | 김세용 | - |
dc.contributor.author | Kim, Se-Yong | - |
dc.date.accessioned | 2013-09-12T02:06:47Z | - |
dc.date.available | 2013-09-12T02:06:47Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://library.kaist.ac.kr/search/detail/view.do?bibCtrlNo=482727&flag=dissertation | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10203/181170 | - |
dc.description | 학위논문(석사) - 한국과학기술원 : 문화기술대학원, 2011.8, [ 110 p. ] | - |
dc.language | kor | - |
dc.publisher | 한국과학기술원 | - |
dc.subject | 관람객 개발 | - |
dc.subject | 뮤지엄 마케팅 | - |
dc.subject | 관람객 조사 | - |
dc.subject | 소셜네트워크서비스 | - |
dc.subject | Musuem Marketing | - |
dc.subject | Audience Development | - |
dc.subject | Audience Research | - |
dc.subject | Social Network Service | - |
dc.subject | - | |
dc.subject | 트위터 | - |
dc.title | 미술관 마케팅 방안으로서의 트위터 활용에 대한 연구-경기도미술관을 대상으로. | - |
dc.title.alternative | Exploring potential of using twitter in the museum as a marketing tool : A case analysis of gyeonggi museum of modern art | - |
dc.type | Thesis(Master) | - |
dc.identifier.CNRN | 482727/325007 | - |
dc.description.department | 한국과학기술원 : 문화기술대학원, | - |
dc.identifier.uid | 020094136 | - |
dc.contributor.localauthor | 김정화 | - |
dc.contributor.localauthor | Kim, Jung-Wha | - |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.