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Choosing for a different reason : Random regret minimization discrete choice model in marketing = 마케팅에서의 후회 최소화 선택모형에 대한 연구link Lim, Jooyoung; Hahn, Minhi; et al, 한국과학기술원, 2018 |
Egoistic altruism : when self-benefit appeals are effective in encouraging charitable support = 이기적 이타주의: 기부자의 혜택에 초점을 맞춘 기부 광고의 효과 연구link Kim, Young-Soo; 김영수; et al, 한국과학기술원, 2012 |
Evaluation of incrementally new versus really new products: the moderating role of personal need for structure and the effect of mental simulation = 점진적 대 혁신적 신제품에 대한 평가: 개인적 구조 욕구의 조절 역할과 심적 시뮬레이션의 영향link Kim, Jun-San; 김준산; et al, 한국과학기술원, 2012 |
Modeling word-of-mouth: online reviews and movie industry = 입소문효과 모형화: 온라인 리뷰와 영화산업을 중심으로link Lee, Back-Hun; 이백헌; et al, 한국과학기술원, 2013 |
The effect of construal level on preference for variety: processing style as a mediator = 해석수준이 다양성에 대한 선호에 미치는 영향: 정보처리양식의 매개역할을 중심으로link Suh, Ji-Yeon; 서지연; et al, 한국과학기술원, 2012 |
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