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Understanding the customer's cognitive behavior : visual and auditory experiences in smart devices = 고객의 인지 행동에 관한 이해 : 스마트 디바이스상의 시청각 경험을 통하여link Park, Kyuhong; Ahn, Ja-Hyeon; et al, 한국과학기술원, 2019 |
Utilizing and discovering hidden information: strategic usage of curiosity and predicting personal traits = 숨은 정보의 활용과 발굴: 호기심의 전략적 활용과 개인 특성 예측link Yoon, Seokjoon; Kim, Minki; et al, 한국과학기술원, 2023 |
Utilizing econometric/A.I. model to analyze the change in individuals’ behaviors in medical and advertising data = 의료 및 광고 데이터 내 계량 경제 및 인공지능 모델을 활용한 개인의 행동변화 분석link Park, Jin-Hwan; Jun, Duk Bin; et al, 한국과학기술원, 2022 |
Value relevance of accounts receivable discounting and its impact on financing strategy under k-ifrs = K-IFRS 하에서 매출채권 할인의 주가관련성 및 자금조달 전략에 미치는 영향link Park, Jungmin; 박정민; et al, 한국과학기술원, 2014 |
What makes me grow? : (the) mediating effect of sense of self-expansion on subjective well-being for purchase type = 자기확장감으로 인한 구매의의가 물질적, 경험적 구매의 소비자 행복에 미치는 영향link 김동엽; 윤여선; et al, 한국과학기술원, 2018 |
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