Browse "MT-Theses_Master(석사논문) " by Author 오원석

Showing results 13 to 19 of 19

13
외부 이슈 발생이 신제품 출시에 대한 소비자의 검색 의도 및 구매 의도에 미치는 영향 실증 분석 = An empirical study on the external effect on customers search and purchase intention on newly launched productslink

최창환; 오원석; et al, 한국과학기술원, 2020

14
인스CAR그램 (인스타그램 이미지 기반 브랜드이미지 측정) : BMW 화재게이트 전후를 중심으로 = InsCARgram (Instagram image based brand image measurement) : focusing around the BMW fire gatelink

강태우; 오원석; et al, 한국과학기술원, 2019

15
텍스트 마이닝과 소셜 네트워크 분석을 활용한 가짜뉴스 탐지에 관한 연구 = A study on the detection of fake news using text-mining and social network analysislink

이세민; 오원석; et al, 한국과학기술원, 2020

16
텍스트 마이닝을 통한 구매 추천시스템 고도화 연구 = Study on enhancing purchase-driven recommendation system through text-mining techniquelink

이동환; 오원석; et al, 한국과학기술원, 2020

17
텍스트마이닝을 활용한 COVID-19 이후의 온라인 교육 만족도 분석 연구 = (A) study on the satisfaction of online education after COVID-19 using text mininglink

정재엽; 오원석; et al, 한국과학기술원, 2022

18
한국 대기업의 경영권 승계에 대한 대중인식 텍스트 네트워크 분석 연구 = Text network analysis of public perceptions about succeeding the management rights in Korean conglomeratelink

김진원; 오원석; et al, 한국과학기술원, 2020

19(Undefined)

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0