Browse "School of Management Engineering(경영공학부)" by Author 강현모

Showing results 2 to 5 of 5

2
Three Stage Performances and Herding of Domestic and Foreign Films in the Korean Market

한민희; 강현모; 김대승, 아시아마케팅저널, v.11, no.4, pp.21 - 48, 2010-01

3
디자인 전형성과 디자이너 브랜드와의 협업이 신제품 디자인 선호도에 미치는 영향

한민희; 이혜승; 강현모, 2007년도 한국마케팅학회 춘계학술대회 , pp.31 - 43, 한국마케팅학회, 2007-03

4
브랜드 내 디자인 전형성과 협업 디자인이 신제품 디자인 선호도에 미치는 영향

이혜승; 강현모; 한민희, 광고학연구, v.20, no.3, pp.97 - 121, 2009-06

5
선택대안간 관계효과와 위상정립을 위한 관계도표 (Context Effects and Context Maps for Positioning)

현용진; 한민희; 원유진; 강현모, 2005 한국마케팅학회 학술대회, pp.137 - 147, 한국마케팅학회, 2005-10

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0