Browse "School of Management Engineering(경영공학부)" by Author Lee, Byung-Tae

Showing results 1 to 7 of 7

1
A Study on the influences of consumer characteristics on buying intention in group buying sites = 소비자 특성이 소셜 커머스 사이트에서의 소비자 구매의도에 미치는 영향에 대한 연구link

Rhee, Hong-won; 이홍원; et al, 한국과학기술원, 2012

2
An empirical study on quality uncertainty of products and social commerce = 소셜 커머스에서 제품 퀄리티 불확실성에 따른 타인의 제품 선호가 매출에 미치는 영향에 대한 실증연구link

Lee, Kyung-Hee; 이경희; et al, 한국과학기술원, 2012

3
Economic impact of interpersonal interactions on social network business = 소셜 네트워크를 활용한 비즈니스 하에서 대인간의 상호작용이 미치는 경제적 영향link

Jung, Gwang-Jae; 정광재; et al, 한국과학기술원, 2012

4
Essays on legal issues and strategies in electronic transaction, security and intellectual property management = 전자상거래, 보안 및 지적재산권에 관련한 법적 문제에 관한 고찰link

Kim, Myun-Soo; 김면수; et al, 한국과학기술원, 2014

5
Paradigm change in competition strategy in the service industry through IT = IT를 통한 서비스 산업에서의 경쟁전략 변화link

Jung, Jong-hun; 정종헌; et al, 한국과학기술원, 2012

6
Usage and abandonment of mobile personal health record systems and patient empowerment = 모바일 개인 건강 기록 시스템의 사용과 유기 및 환자의 주권 강화link

Kwon, Hye-Yon; 권혜연; et al, 한국과학기술원, 2014

7
크라우드펀딩에서 타인의 과거 후원 정보가 추가적인 후원자 유입에 미치는 효과에 대한 분석연구 = An empirical study about effect of other people’s contribution information on additional contributor inflow in crowdfundinglink

김준태; Kim, Joon-Tae; et al, 한국과학기술원, 2014

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0