Browse "School of Management Engineering(경영공학부)" byAuthor고건혁

Showing results 1 to 3 of 3

1
Do Media Type and Time of Day Matter in Social Media Engagement? The Case of the Music Industry

임주영; 김민기researcher; 고건혁, 정보통신정책연구, v.24, no.1, pp.105 - 124, 2017-03

2
SNS에서의 신규 음악 전파: 네트워크 내 친구간 영향력 차이를 중심으로

고건혁; 김민기researcher, 2014년 경제학 공동학술대회, 한국경제학회, 2014-02-11

3
소셜웹 시대의 미디어 마케팅 전략: 디지털 음악 콘텐츠를 중심으로

김민기researcher; 고건혁; 조슬아, Entrue Journal of Information Technology, v.12, no.1, pp.45 - 58, 2013-04

Discover

Type

Open Access

Date issued

. next

Subject

. next

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0