Browse "School of Management Engineering(경영공학부)" by Author Ahn, Jae Hyeon

Showing results 1 to 10 of 10

1
A Customer needs analysis in the UCaaS business through the text mining approach = 텍스트 마이닝을 이용한 UCaaS 사업에서의 고객요구 분석link

Lee, Yongmyoung; Ahn, Jae Hyeon; et al, 한국과학기술원, 2020

2
Behavior-based recommender system using big data analysis = 빅데이터 분석을 통한 행태 기반 추천시스템link

Nam, Ki Hwan; 남기환; et al, 한국과학기술원, 2017

3
Cybersecurity and privacy Behaviors in a data-driven environment = 데이터 중심 환경에서의 사이버 보안과 프라이버시 행위link

Ju, Jae Hyeon; Ahn, Jae Hyeon; et al, 한국과학기술원, 2018

4
Predicting the mobile consumer purchase behavior using quantified visual preferences = 정량화된 시각적선호도를 이용한 모바일 소비자 구매행태 예측link

Yu, Young Joon; Ahn, Jae Hyeon; et al, 한국과학기술원, 2017

5
Product Personalization and Price Competition: An Analytic Approach

Lee, Dong Joo; Ahn, Jae Hyeon; Bang, Young Seok, 2005년 한국경영정보학회 춘계학술대회, pp.389 - 396, The Korea Society of Management Information Systems, 2005

6
구매 유형에 따른 고객 만족과 재사용 의도에 관한 연구 : 스마트 스피커 시장에 대한 계량적 분석 = (A) Study on customer satisfaction and reuse intention according to the purchase typeslink

차승용; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2018

7
네트워크 효과 기반 추론모델을 통한 데이터 신뢰성 향상을 위한 메커니즘 디자인 = Mechanism design for data reliability improvement through network-based reasoning modellink

경노겸; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2017

8
메시지 반복의 소진 효과 : 웨어러블 기술의 사용자 경험 = Wear out effect in message repetition : user experience in wearable technologylink

노혜강; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2019

9
모바일 IT 서비스의 성공과 실패 요인 분석 : 플랫폼 비즈니스의 성숙 정도에 따른 접근 = Analysis of success and failure factors for mobile IT service : A platform business perspectiveslink

윤창희; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2018

10
플랫폼 산업의 승자독식현상에 영향을 미치는 구조적인 특성에 관한 실증연구 = An empirical study for the generic characteristics influencing "winner-takes-all" phenomenon of platform businesslink

전익진; Jeon, Ikjin; et al, 한국과학기술원, 2015

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0