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Showing results 56 to 75 of 602

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B2B 기업에서 인사이드 세일즈의 역할과 필요성에 대한 연구 : IT업체의 사례분석 = Role and needs for inside sales in the context of B2B : A case study of an information-technology companylink

황지원; 박병호; et al, 한국과학기술원, 2018

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B2B 온라인 광고 상호 효과에 대한 실증 연구 : 검색 엔진과 디스플레이 광고를 중심으로 = Empirical research on B2B online advertising interaction effect : Focusing on search engine and display advertisinglink

김경동; 이병태; et al, 한국과학기술원, 2018

58
Balancing exploration and exploitation: moderating effects of interorganizational collaboration = 탐색과 활용의 균형: 조직 간 협력의 조절효과link

Lee, Jong-Seon; 이종선; et al, 한국과학기술원, 2012

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Bank monitoring and M&A returns = 은행의 감시기능과 M&A 수익률의 관계link

Jang, Eun-Young; 장은영; et al, 한국과학기술원, 2013

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Big bath following CEO turnover and information asymmetry = 최고경영자 교체 시의 빅배스 회계가 기업의 정보 비대칭에 미치는 영향에 대한 연구link

Lee, JiSun; Kim, Yongtae; et al, 한국과학기술원, 2020

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Big data in public organizations: an examination of factors influencing IT innovation adoption process = 공공기관의 빅데이터: IT 혁신 도입의 프로세스에 영향을 미치는 요인들에 대한 연구link

Park, Jun-Young; 박준영; et al, 한국과학기술원, 2014

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Can idiosyncratic risk explain the relation between reinvested earnings and future abnormal stock returns? = 주식 수익률의 고유변동성이 이익 재투자와 미래 초과 수익률의 관계에 끼치는 영향에 관한 연구link

Lim, Jae-Seong; 임재성; et al, 한국과학기술원, 2013

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Can online reviewers really appreciate their surgeons’ medical performance? : an empirical study on cardiac surgeons’ performance in New York State = 온라인상에서 의사들의 실력은 제대로 평가될 수 있을까?: 미국 뉴욕주 심장외과의 성과에 관한 계량적 연구link

Lim, Hwakyung; Ahn, Jae-Hyeon; et al, 한국과학기술원, 2021

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Can’t leave my luck on the shelf : when perceived luck increases preference for contiguous time = 행운에 대한 인식이 시간 선호에 미치는 영향link

Park, Na-Hea; Lee, Chan Jean; et al, 한국과학기술원, 2017

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Capital structure and acquisition decisions: investigation of zero-leveraged firms = 자본구조와 인수합병 의사결정: 무차입 기업에 대한 조사link

Bae, Chang-suk; 배창석; et al, 한국과학기술원, 2014

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Capturing dynamics of travel destination choice with hidden markov model = 히든 마르코프 모델을 이용한 여행 지역 선택의 다이나믹 연구link

Lee, Chan Hee; 이찬희; et al, 한국과학기술원, 2015

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CEO attributes, board diversity, corporate social performance : focusing on the foreign executive and female executive = CEO의 특성과 이사회 다양성이 기업의 사회적 성과에 미치는 영향: 외국인임원 및 여성임원을 중심으로link

Kim, Gyunhwan; Lee, Ji-Hwan; et al, 한국과학기술원, 2022

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Characterizing likely coupon redeemers for mobile promotion via business analytics = 비즈니스 애널리틱스 기반 모바일 쿠폰 사용 고객 특성화link

Jeong, Jun Ok; Kim, Minki; et al, 한국과학기술원, 2021

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China's carbon emissions trading (C-ETS) and the financial performance of renewable energy companies = 중국 탄소배출권거래제(C-ETS)와 신재생에너지 기업의 재무성과link

Zhao, Tonghui; Park. Kwangwoo; et al, 한국과학기술원, 2023

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Comprehensive disaggregation framework with information loss function = 데이터 복원 모델 구축과 정보손실 함수를 근거로 복원결과에 대한 판단 기준 제시link

Moon, Ji-Hwan; 문지환; et al, 한국과학기술원, 2012

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Construal level theory and impulse buying = 해석수준이론과 충동구매link

Kim, Minsoo; 김민수; et al, 한국과학기술원, 2015

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Consumption risk exposures based on firm characteristics in the Korean stock market = 한국 주식시장에서의 기업특성 기반 소비위험 노출도에 관한 연구link

Bae, Jae Wan; Kang, Jang Koo; et al, 한국과학기술원, 2018

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Context-aware neural collaborative filtering : use case of applying context information to deep learning recommendation accuracy = 다양한 Context정보 반영이 딥러닝 상품 추천 정확도에 미치는 영향link

Park, Joonyong; Cho, Daegon; et al, 한국과학기술원, 2018

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Contracting for brand collaboration projects = 브랜드 협업 프로젝트 계약에 관한 연구link

Park, Heesang; Kim, Sang Won; et al, 한국과학기술원, 2022

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Conversion paths of online consumers : a sequential pattern mining approach = 순차 패턴 마이닝을 활용한 고객 온라인 채널 경로 분석link

Yun, Jin-hyuk; Ahn, Jaehyeon; et al, 한국과학기술원, 2018

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