Showing results 4 to 13 of 13
Location of a Branded Retail Store: Let the Consumers Shop Around Hahn, Minhi; Choi, Soo Chan, Erin Anderson Invitational B2B Research Conference , The Wharton School of the University of Pennsylvania., 2008-10 |
Market Structure Analysis by Competitive Advertising Response 안성아; 한민희; 신창훈; 박상준, 대한산업공학회 /한국경영과학회 춘계 공동학술대회, pp.287 - 290, The Korean Operations Research and Management Science Society, 1997-04 |
Modeling Promotional Word-of-Mouth Lee, Backhun; Hahn, Minhi, 2011 INFORMS Marketing Science Conference, INFORMS, 2011-06 |
The Persuasion and Risk Reduction Effect of Word-Of-Mouth: The Case of Motion Pictures Lee, Baghun; Hahn, Minhi, 2010 INFORMS Marketing Science Conference, INFORMS, 2010-07 |
The Role of Taste Similarity on Recommendation Power: The Moderating Role of Emotional Attachment Hahn, Minhi; Kim, Sara; Park, Do-Hyung, 2007 Winter Conference of Society for Consumer Psychology, Society for Consumer Psychology, 2007-02 |
디자인 전형성과 디자이너 브랜드와의 협업이 신제품 디자인 선호도에 미치는 영향 한민희; 이혜승; 강현모, 2007년도 한국마케팅학회 춘계학술대회 , pp.31 - 43, 한국마케팅학회, 2007-03 |
브랜드 확장으로 인한 소비자 인식변화에 대한 연구 김상용; 한민희; 김세나, 한국소비자학회 춘계학술발표회, pp.135 - 174, 한국소비자학회, 2000-05 |
자기잠식을 고려한 제품 라인의 광고 예산 설정 김옥남; 한민희, 한국마케팅학회 학술대회, pp.315 - 324, 한국마케팅학회, 2001 |
제품 품질과 인지된 기능간의 상관관계가 컨버전스 제품 평가에 미치는 영향 한민희; 김사라; 현용진, 한국마케팅학회 학술대회, 한국마케팅학회, 2008-05 |
혁신제품에 대한 소비자 반응에 영향을 미치는 선행변수에 관한 연구: 소비자의 전문성, 혁신의 연속성, 광고메시지 유형을 중심으로 김문용; 한민희; 현용진, 2003 한국경영과학회 하계학술대회, pp.1 - 23, 한국경영과학회, 2003-05 |
Discover