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기업의 신규사업 진출 사례연구를 통한 비관련 다각화의 실패 요인 분석 = An analysis on failure factor of unrelated diversification through case study of entry strategy on new businesslink 권애라; Kwon, Ae-Ra; et al, 한국과학기술원, 2009 |
산업재 시장에 있어서 신제품 출시를 위한 성패요인과 진입전략에 관한 연구 = Entry strategies and success/failure factors to launch new products in industrial marketlink 배진호; Bae, Jin-Ho; et al, 한국과학기술원, 1998 |
신규사업을 위한 진입전략이 성과에 미치는 영향분석 = An analysis of the impacts of entry strategy on the performance for new businesslink 최장석; Choi, Jang-Seok; et al, 한국과학기술원, 1999 |
市場特性, 製品特性, 進入戰略이 新製品 成果에 미치는 影響에 관한 硏究 = Impacts of market/product characteristics and entry strategy on the performance of new productslink 김재향; Kim, Jae-Hyang; et al, 한국과학기술원, 1997 |
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