Showing results 1 to 5 of 5
EFFECTS OF TRUST AND PERCEIVED RISK ON USER ACCEPTANCE OF A NEW TECHNOLOGY SERVICE Lee, Ji-Hwan; Song, Chi-Hoon, SOCIAL BEHAVIOR AND PERSONALITY, v.41, no.4, pp.587 - 597, 2013-04 |
Exploring factors affecting the adoption of mobile office in business: an integration of TPB with perceived value Seol, Seyoung; Lee, Hwansoo; Zo, Hangjung, INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS, v.14, no.1, pp.1 - 25, 2016-02 |
The effect of social influence on consumers’ hybrid electric vehicles adoption in Korea and China = 사회적 영향이 한국과 중국의 소비자의 하이브리드 자동차 구매 의향에 미치는 영향link Jeon, Chun-Mi; 전춘미; et al, 한국과학기술원, 2012 |
유·아동 대상 전자책 수용에 영향을 미치는 요인에 관한 연구 = A study on the factors affecting the adoption of children e-bookslink 장혜승; Chang, Hyeseung; et al, 한국과학기술원, 2015 |
주식투자정보의 지속적 이용에 영향을 주는 요인 = Determinants of continued use of stock investment informationlink 김혜민; Kim, Hye-min; et al, 한국과학기술원, 2009 |
Discover