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A study on the determinants of online review helpfulness and moderation effect of digital sampling experience = 온라인 리뷰 유용성의 결정 요인과 디지털 샘플링 경험의 조절 효과에 대한 연구link Kwon, Jin-Young; 권진영; et al, 한국과학기술원, 2013 |
Information asymmetry among investor groups in korean stock market = 한국 주식 시장에서의 투자자간 정보의 비대칭link Cho, Jae Beom; 조재범; et al, 한국과학기술원, 2015 |
IT융합제품 잠재구매자의 외부정보원천 활용에 대한 연구 : 스마트폰 잠재구매자를 중심으로 유재흥; 최새솔; 최문기, 한국콘텐츠학회 논문지, v.11, no.10, pp.217 - 233, 2011-10 |
Proposing, validating, and expanding IQ assessment framework for presentation slides = 프리젠테이션 슬라이드를 위한 정보 품질 측정 프레임워크의 제안, 검증 및 확장link Kim, Seongchan; 김성찬; et al, 한국과학기술원, 2017 |
국내은행 SNS의 고객만족과 지속사용을 위한 영향요인에 관한 연구: 정보시스템 품질과 고객인지 관점에서 = A study on influencing factors for customer satisfaction and use continuance in SNS of korean bankslink 류혜선; Ryu, Hea-Sun; et al, 한국과학기술원, 2014 |
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