Showing results 1 to 3 of 3
온라인 소비자행동과 인터넷상점의 초기신뢰 구축 전략 : 패션 상품 중심으로 = Online consumer behavior & initial trust building strategy of an internet store : focused on an online fashion goods retailerlink 박영조; Park, Young-Jo; et al, 한국과학기술원, 2003 |
온라인 쇼핑몰의 활성화 요인에 관한 연구 : 정보 시스템 관점에서 = Facilitators for active use of online shopping mall : information system perspectivelink 박민재; Park, Min-Jae; et al, 한국과학기술원, 1998 |
인터넷 쇼핑몰 사이트의 기술적 요인이 고객충성도에 미치는 영향에 관한 연구 = A study on the effects of technical factors of the internet shopping mall site on the customer’s loyaltylink 황선중; Hwang, Sun-Jung; et al, 한국과학기술원, 2003 |
Discover