Browse by Subject 광고

Showing results 1 to 8 of 8

1
Advertising competition in the hierarchically structured market = 계층적 시장구조에서의 광고 경쟁link

Kim, Ok-Nam; 김옥남; et al, 한국과학기술원, 2002

2
(An) Optimization algorithm for the advertisement scheduling problem on broadcast television = 텔레비전 광고 스케줄링 문제의 최적화 해법link

Lee, Ji-Won; 이지원; et al, 한국과학기술원, 2006

3
Business analytics on digital content platform: empirical studies in social media and mobile app store = 디지털 컨텐츠 플랫폼의 분석경영: 소셜 미디어 및 모바일 앱스토어에 대한 실증연구link

Kwon, Joseph; 권요셉; et al, 한국과학기술원, 2013

4
Internet advertisement by comparison challenge model = 비교도전 모델에 의한 인터넷 광고link

Lee, Jae-Won; 이재원; et al, 한국과학기술원, 2003

5
가사가 있는 배경음악이 광고 메시지 전달에 미치는 영향 = Effects of background music with vocal on message processing in advertisinglink

김진우; Kim, Jin-Woo; et al, 한국과학기술원, 2011

6
기업의 광고비와 재무성과 사이의 인과 관계에 대한 연구 - 3 wave 패널 자료를 활용한 교차지연패널분석-

송명진; 정세윤; 김태현; 김병직, 기업경영연구, v.25, no.3, pp.51 - 70, 2018

7
부정적 외부성 하의 양면시장에 대한 연구 : 방송광고시장에 대한 응용 = A study on two-sided markets with negative externality : application to market for commercialslink

정석종; Jeong, Suk-Jong; et al, 한국과학기술원, 2008

8
스포츠 스타를 이용한 광고의 효과 연구 : 제품 유형과 personality 일치도를 중심으로 = The study on the effect of advertising using a sports starlink

이성호; Lee, Sung-Ho; et al, 한국과학기술원, 2002

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0