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Verification of the spatial design adequacy for the prospective occupants’ amenity and efficiency needs = 잠재적 거주자의 쾌적성 및 편리성 니즈 충족을 위한 공간디자인 적합성 검증link Lee, Sang Won; 이상원; et al, 한국과학기술원, 2016 |
기업 이미지에 영향을 미치는 CEO 블로그의 요인 분석 = Analysis of the factors of CEO blogs that affect the image of corporationlink 윤형원; Yoon, Hyoung-Won; et al, 한국과학기술원, 2010 |
당뇨병 인슐린 주사 속성이 의사 처방과 환자 투약 만족도에 미치는 영향 연구 = Effects of diabetes insulin injection attributes on doctor prescription and patient medication satisfactionlink 김승현; Kim, Seung Hyun; et al, 한국과학기술원, 2016 |
스마트폰 브랜드 사용 경험을 통해 형성된 이용만족도가 동일브랜드의 다른 스마트 디바이스 구매에 미치는 영향 = A study on the influence of smart phone brand satisfaction on the purchase intention of other smart devices under the same brandlink 노민영; Noh, Min Young; et al, 한국과학기술원, 2015 |
스마트폰 사용자 경험의 요소 도출 및 효과 검증 = Identifying the underlying factors of smartphone user experience and validating its effectslink 김현지; Kim, Hyun Ji; et al, 한국과학기술원, 2014 |
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