혁신제품에 대한 소비자 반응에 영향을 미치는 선행변수에 관한 연구 : 소비자의 전문성, 혁신의 연속성, 광고메시지 유형을 중심으로A study on antecedents of consumer response to new products : based on consumer expertise, innovation continuity and type of message

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Advisors
한민희researcherHahn, Min-Hiresearcher
Description
한국과학기술원 : 경영공학전공,
Publisher
한국과학기술원
Issue Date
2003
Identifier
181366/325007 / 020013070
Language
kor
Description

학위논문(석사) - 한국과학기술원 : 경영공학전공, 2003.2, [ ix, 97 p. ]

Keywords

혁신의 연속성; 전문성; 광고메시지 유형; Innovation Continuity and Type of Message; Consumer Expertise

URI
http://hdl.handle.net/10203/53199
Link
http://library.kaist.ac.kr/search/detail/view.do?bibCtrlNo=181366&flag=dissertation
Appears in Collection
KGSM-Theses_Master(석사논문)
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