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327
EDI Taxonomy 와 EDI 도입 전략

이영식; 김문호; 박성주, 한국경영과학회 학술대회, v.1, pp.1 - 6, 한국경영과학회, 1998-01

328
EDI 시스템의 성공요인 및 포탈 시스템으로의 전환에 미치는 영향요인 분석 = A study on success factors of EDI system and factors influencing convergence to portal systemslink

조현; Jo, Hyeun; et al, 한국과학기술원, 2006

329
EDI에 있어서 내부 통제가 시스템 유용성 및 보안성에 미치는 영향 = The impact of the internal control on the usefulness and the security for EDI systemlink

이재창; Lee, Jae-Chang; et al, 한국과학기술원, 1995

330
Educating Techno-entrepreneurs Better: The KAIST Experience

Bae, Zong-Tae, REE Asia 2005 Conference, pp.0 - 0, REE, 2005-07-06

331
Educational process support system for teamware based distributed learning = 팀웨어 기반의 가상교육을 위한 교육 프로세스 지원 시스템에 관한 연구link

Lee, Hong-Joo; 이홍주; et al, 한국과학기술원, 1999

332
Educational Process Support System for Teamware-based Distributed Learning

Lee, Hong Joo; Park, Sung Joo, Proceedings of the Korean Operations Research and Management Science Society, no.1, pp.475 - 476, The Korean Operations Research and Management Science Society, 1999-01

333
Effect of animation in banner ads : an eye-tracking approach = 애니메이션 사용이 인터넷 배너광고의 효과에 미치는 영향 : 아이트래킹 접근방법을 중심으로link

Lee, Joo-Won; 이주원; et al, 한국과학기술원, 2011

334
Effect of External and Internal learning Rate Differences on Manufacturing Improvement

Kim, Bowon, INFORMS San Diego Meeting 1997, pp.58 - 58, INFORMS, 1997-05-01

335
Effectiveness of celebrity endorsement measured by quantification method : the case of Korean telecommunication carrier industry = 계량화 방법을 통한 유명인 보증 효과에 대한 분석 연구link

Choi, Yong Lim; Kang, Moon Young; et al, 한국과학기술원, 2018

336
Effectiveness of loyalty programs in online markets = 온라인 시장에서 로열티 프로그램의 효용성에 관한 연구link

Lim, Sang-Hee; 임상희; et al, 한국과학기술원, 2005

337
Effects of background music on consumers' cognitive responses in TV advertising = TV 광고에서 배경음악이 소비자 인지반응에 미치는 영향link

Hwang, In-Suk; 황인석; et al, 한국과학기술원, 1999

338
Effects of CRM process on organizational performance : CRM scorecard development and empirical analysis = 고객관계관리 프로세스가 조직성과에 미치는 효과분석 : CRM Scorecard 개발 및 실증연구link

Kim, Hyung-Su; 김형수; et al, 한국과학기술원, 2007

339
Effects of four self-congruity dimensions on brand evaluation as moderated by self-construal = 자아일치성의 네 가지 차원이 브랜드 평가에 미치는 영향에 대한 자아관점의 조절효과에 관한 연구link

Kim, Ji-Hern; 김지헌; et al, 한국과학기술원, 2011

340
Effects of intrinsic and extrinsic motivation on technology acceptance : world-wide-web context = 기술 수용에 대한 내적, 외적 동기부여의 영향 : 월드와이드웹 환경link

Moon, Ji-Won; 문지원; et al, 한국과학기술원, 2001

341
Effects of Learning and Technological Regimes on Firm Survival

Lee, Chang-Yang, 2006 International Schumpeter Society (ISS) Conference, International Schumpeter Society (ISS), 2006-06

342
Effects of loss aversion and probabilistic discount on consumer choice in the presence of future preference uncertainty = 미래 선호 불확실성 하에서 손실회피와 확률할인이 소비자 선택에 미치는 영향link

Kang, Hyun-Mo; 강현모; et al, 한국과학기술원, 2008

343
Effects of multi ingredient branding on host brand’s attitude = 다중 요소 브랜딩이 주도 브랜드의 태도에 미치는 영향에 관한 연구link

Park, Moo-Yul; 박무열; et al, 한국과학기술원, 2011

344
Effects of Restart Overhead on Performance of Concurrency Control Methods in Distributed Databases Systems

Moon, Songchun, International Conference on Software and Hardware Applications of Microcomputers, pp.203 - 207, 1986

345
Efficiency in the production of health and allocation of health resources - econometric analysis = 건강생산 및 의료자원 분배의 효율성에 대한 계량경제학적 분석link

Lee, Kyun-Jick; 이견직; et al, 한국과학기술원, 2002

346
Efficient modular multi-party fair exchange protocol with ring architecture model for electronic commerce = 전자상거래를 위한 링 구조 기반의 효율적인 다자간 모듈러 공정거래 프로토콜 개발link

Khil, In-Soo; 길인수; et al, 한국과학기술원, 2002

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