Search

Start a new search
Current filters:
Add filters:
  • Results/Page
  • Sort items by
  • In order
  • Authors/record

Results 1-9 of 9 (Search time: 0.005 seconds).

NO Title, Author(s) (Publication Title, Volume Issue, Page, Issue Date)
1
Artist friendly retargeting and editing in producing high quality facial animation = 고품질 얼굴 애니메이션 제작을 위한 아티스트 친화적 리타겟팅과 에디팅link

Seol, Yeong-Ho; 설영호; Noh, Jun-Yong; 노준용, 한국과학기술원, 2012

2
The embodiment of mediated transformation: presence technologies and their effects on the notion of medium = 매개적 변형의 체현: 현존 기술이 매체 개념에 미친 영향link

Oh, Jun-Ho; 오준호; Woo, Sung-Ju; 우성주, 한국과학기술원, 2012

3
Neural underpinnings of factors influencing aesthetic judgment of artworks = 미술작품의 미적 판단에 영향을 미치는 요소와 그 신경기저에 관한 연구link

Park, Seong-Min; 박성민; Jeong, Jae-Seung; 정재승, 한국과학기술원, 2012

4
흥미와 내적동기를 높이는 e-Learning System의 개발과 효과 검증에 관한 연구 = Developing and verifying the effectiveness of an E-learning system to improve students’ interest and intrinsic motivationlink

방미향; Bang, Mi-Hyang; 원광연; Wohn, Kwang-Yun, 한국과학기술원, 2012

5
스마트패드 한글타이포그래피 인터페이스에 대한 가독성 요인평가 및 포뮬러 개발에 관한 연구 = Korean typography interface evaluation and development of legibility formula in smartpad devicelink

정주연; Chong, Choo-Youn; 김명석; Kim, Myung-Suk, 한국과학기술원, 2012

6
Off-screen area visualization for 3D orientation based on focus+context and dynamic magnification = 3 차원 방향전환을 위한 시야각 외부영역 시각화: 포커스+컨텍스트와 동적 확대기법을 중심으로link

Jo, Hyun-Geun; 조현근; Wohn, Kwang-Yun; 원광연, 한국과학기술원, 2012

7
Identity play : self-presentation and transformations in MMORPG = 아이덴티티 플레이 : MMORPG 아바타 커스터마이징에서 자기 표현과 변형link

Paik, Paul Chul-ho; 백철호; Shi, Chung-Kon; 시정곤, 한국과학기술원, 2012

8
Haptic and audio authentication: empirically exploring the usability, security and feasibility of non-visual passwords = Haptic and audio authentication: empirically exploring the usability, security and feasibility of non-visual passwordslink

Andrea Bianchi; 안드리아; Wohn, Kwang-Yun; 원광연; Kwon, Dong-Soo; 권동수, 한국과학기술원, 2012

9
(An) Approach to the efficient creation of creature animation = 크리쳐 애니메이션의 효율적인 생성 방법link

Seo, Jae-Woo; 서재우; Noh, Jun-Yong; 노준용, 한국과학기술원, 2012

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0