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1
A comparative analysis of on-line versus print media: Readability and content differentiation of business news

Jung, Jaemin; Jo, Samsup, Association for Education in Journalism & Mass Communication, pp.0 - 0, 2001-05-05

2
A cross-cultural study of the World Wide Web and public relations: A content analysis of U.S. and South Korean corporations' homepages

Jung, Jaemin, Public Relations World Congress, pp.0 - 0, 2000-10-01

3
Cross-cultural differences in perceived risk of online shopping

Jung, Jaemin, Association for Education in Journalism & Mass Communication, pp.0 - 0, 2002-08-01

4
Environmental determinants of foreign entry mode choice of U.S.-based transnational advertising agencies

Jung, Jaemin, Association for Education in Journalism & Mass Communication, pp.0 - 0, 2002-08-01

5
Foreign direct investment by the transnational advertising agencies: Analysis of merger & acquisition and joint venture actions

Jung, Jaemin, Turku School of Media Economics, pp.0 - 0, 2002-05-01

6
Global dominance and entry mode choice of the U.S.-based advertising agencies

Jung, Jaemin, Mid-winter meeting of the Association for Education in Journalism & Mass Communication, pp.0 - 0, 2001-02-01

7
Global expansion of the transnational media corporations: Cross-border merger & acquisition and joint venture

Jung, Jaemin, Center for Global Media Studies, pp.0 - 0, 2002-07-01

8
How magazines covered media companies' mergers: The case of the evolution of Time, Inc

Jung, Jaemin, Association for Education in Journalism & Mass Communication, pp.0 - 0, 2000-08-01

9
Impact of context effects on evaluation of news shows in lead-in/lead-out context

Jung, Jaemin, Association for Education in Journalism & Mass Communication, pp.0 - 0, 2001-08-01

10
Magazines' coverage of disability issues: Analysis of visual and textual portrayals

Jung, Jaemin, Council for Exceptional Children, pp.0 - 0, 2004-04-01

11
Mergers & Acquisitions of Global Media Conglomerates

Jung, Jaemin, The 7th World Media Economics Conference, 2006-05-15

12
Olympic-size comments: A comparative analysis of the television coverage of the opening ceremonies in Korea and the U.S.

Jung, Jaemin, International Communication Association, pp.0 - 0, 2001-05-01

13
Product and international diversifications of media firms and their impacts on financial performance

Jung, Jaemin, University of Cologne, pp.0 - 0, 2003-08-01

14
Strategic behavior of the big three television networks

Jung, Jaemin, Florida Communication Association, pp.0 - 0, 2000-10-01

15
Strategizing the Net business: How television networks compete in the age of the Internet

Jung, Jaemin, Broadcasting Education Association, pp.0 - 0, 2001-04-01

16
The bigger, the better? Measuring financial performance of media firms

Jung, Jaemin, Association for in Journalism & Mass Communication, 2003-08-01

17
The effect of the World Wide Web on relationship building

Jung, Jaemin, Association for Education in Journalism & Mass Communication, pp.0 - 0, 2001-08-01

18
The influence of media ownership on news coverage: The case of CNN's coverage of movies

Jung, Jaemin, Association for Education in Journalism & Mass Communication, pp.0 - 0, 2001-08-01

19
경쟁가치모형에 기반한 신문산업 발전전략 – 편집국과 비편집국 종사자의 인식 차

정재민, 한국미디어경영학회 2009년 종합학술대회, 2009-11-27

20
국제 미디어 기업의 인수합병

정재민, , 2005-12-16

21
디지털 KBS의 재원 구도: KBS의 안정적 재원 확보 방안을 중심으로

정재민; 김영주, 2009년 한국언론학회 봄 정기학술대회, pp.1 - 41, 2009-06-04

22
모바일 콘텐츠 활성화를 위한 정책 연구

정재민, 한국언론학회 세미나, 2006-09-08

23
미디어 경제경영학의 방법론적 고찰

정재민, 미디어경제경영분과 <창립세미나>, 2008-05-27

24
미디어 기업의 개혁확산의 이론적 모델에 관한 연구

정재민, 한국언론학회 봄철 정기 학술대회, 2006-05-12

25
미디어 기업의 해외 직접투자와 경영성과에 관한 연구

정재민, 한국언론학회 2005년 봄철정기학술대회, 2005-05-20

26
미디어 제왕의 등극과 몰락: 미디어의 CEO 이미지 구성과 주가변동

정재민, 한국방송학회 정기학술대회,2005년 봄철, 2005-05-13

27
미디어간 경쟁과 대체, 소비자의 선택

정재민, 한국언론학회 가을철 정기학술대회, 2005-10-08

28
미디어경영연구의 필요성과 방향

정재민, 한국방송학회 가을학술대회, 2007-11-16

29
방통융합시대 미디어와 콘텐츠의 진화와 전망 연구

Jaemin Jung, 2006년 제2차 문화콘텐츠 산업 포럼, 2006-06-09

30
새로운 매체환경과 기독교 IPTV의 역할 및 과제

정재민, 한국미디어교육학회 세미나, 2008-08-27

31
새로운 온라인 동영상비즈니스모델연구

정재민, 한국방송학회 가을학술대회, 2007-11-16

32
언론학 커리큘럼 분석 및 평가: 창의적 사고와 표현능력을 중심으로

정재민; 김미라, 한국언론학회 창의성 기획세미나, 2008-12-05

33
우리나라 고령화 사회에서의 방송의 역할: 수용자

정재민; 김영주, 한국방송학회 - KISDI 공동학술세미나, 2008-03-14

34
유료방송시장 경쟁력 제고 방안

Jaemin Jung, 한국언론학회 봄철 정기학술대회, 2006-05-12

35
지상파 방송사의 조직문화와 리더십

정재민; 김영주; 박종구, 2009년 한국언론학회 가을철 정기학술대회 지상파 방송의 효율적 조직운영과 경영전략, pp.41 - 73, 2009-10-17

36
한국적 커뮤니케이션 현상에 대한 개념정립과 이론화작업

정재민, 한국방송학회 가을학술대회, 2007-11-16

37
한미 FTA와 시청각 미디어 운동의 방향

Jaemin Jung, 한국언론정보학회 봄철 정기학술대회, 2006-04-29

38
한중일 3국 신문의 8.15 보도 비교분석

서라미; 정재민, 한국커뮤니케이션 학회 가을철 정기학술대회, 2006-10-28

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