소비자 가치 단계에 따른 제품 정보 디자인에 관한 연구 : 수단-목표 사슬 이론을 기반으로 한 제품 정보의 소비자 평가 분석을 중심으로A study on the product information design on the consumer value levels : with emphasis on the evaluation analysis of consumer of the product information through the Mean-end chain theory

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Advisors
이건표researcherLee, Kun-Pyo
Description
한국과학기술원 : 산업디자인학과,
Publisher
한국과학기술원
Issue Date
2001
Identifier
586355/325007  / 000993517
Language
kor
Description

학위논문(석사) - 한국과학기술원 : 산업디자인학과, 2001.2, [ 100 p. ]

URI
http://hdl.handle.net/10203/196951
Link
http://library.kaist.ac.kr/search/detail/view.do?bibCtrlNo=586355&flag=dissertation
Appears in Collection
ID-Theses_Master(석사논문)
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