Showing results 1 to 4 of 4
Business analytics on digital content platform: empirical studies in social media and mobile app store = 디지털 컨텐츠 플랫폼의 분석경영: 소셜 미디어 및 모바일 앱스토어에 대한 실증연구link Kwon, Joseph; 권요셉; et al, 한국과학기술원, 2013 |
Loss-leader pricing and upgrades In, Younghwan; Wright, Julian, ECONOMICS LETTERS, v.122, pp.19 - 22, 2014-01 |
Versioning information goods of multi-channel publishers in two-sided markets Kim, Eunjin; Lee, Byungtae; Kim, Jae-Cheol, ONLINE INFORMATION REVIEW, v.33, no.4, pp.785 - 804, 2009 |
기업의 광고비와 재무성과 사이의 인과 관계에 대한 연구 - 3 wave 패널 자료를 활용한 교차지연패널분석- 송명진; 정세윤; 김태현; 김병직, 기업경영연구, v.25, no.3, pp.51 - 70, 2018 |
Discover