21세기 수학 교육의 동향: NCTM의 Principles and Standards for School Mathematics에 나타난 수학 교수?학습 이론을 중심으로

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
  • Hit : 553
  • Download : 0
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.author최영한-
dc.date.accessioned2013-03-16T19:22:55Z-
dc.date.available2013-03-16T19:22:55Z-
dc.date.created2012-02-06-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationResearch Communication of Natural Science (배재대학교 자연과학 심포지움), v., no., pp.63 - 78-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10203/134865-
dc.languageKOR-
dc.title21세기 수학 교육의 동향: NCTM의 Principles and Standards for School Mathematics에 나타난 수학 교수?학습 이론을 중심으로-
dc.typeConference-
dc.type.rimsCONF-
dc.citation.beginningpage63-
dc.citation.endingpage78-
dc.citation.publicationnameResearch Communication of Natural Science (배재대학교 자연과학 심포지움)-
dc.identifier.conferencecountrySouth Korea-
dc.contributor.localauthor최영한-
Appears in Collection
RIMS Conference Papers
Files in This Item
There are no files associated with this item.

qr_code

  • mendeley

    citeulike


rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0