DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | 최영한 | - |
dc.date.accessioned | 2013-03-16T19:22:55Z | - |
dc.date.available | 2013-03-16T19:22:55Z | - |
dc.date.created | 2012-02-06 | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Research Communication of Natural Science (배재대학교 자연과학 심포지움), v., no., pp.63 - 78 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10203/134865 | - |
dc.language | KOR | - |
dc.title | 21세기 수학 교육의 동향: NCTM의 Principles and Standards for School Mathematics에 나타난 수학 교수?학습 이론을 중심으로 | - |
dc.type | Conference | - |
dc.type.rims | CONF | - |
dc.citation.beginningpage | 63 | - |
dc.citation.endingpage | 78 | - |
dc.citation.publicationname | Research Communication of Natural Science (배재대학교 자연과학 심포지움) | - |
dc.identifier.conferencecountry | South Korea | - |
dc.contributor.localauthor | 최영한 | - |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.