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What causes users to switch from a local to a global social network site? The cultural, social, economic, and motivational factors of Facebook's globalization Choi, Junho; Jung, Jaemin; Lee, Sang-Woo, COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, v.29, no.6, pp.2665 - 2673, 2013-11 |
When perceptions defy reality: The relationships between depression and actual and perceived Facebook social support Park, Jiyoung; Lee, David Seungjae; Shablack, Holly; Verduyn, Philippe; Deldin, Patricia; Ybarra, Oscar; Jonides, John; et al, JOURNAL OF AFFECTIVE DISORDERS, v.200, pp.37 - 44, 2016-08 |
공익연계마케팅의 적합성과 지속성이 브랜드 페이지 가입 및추천의도에 미치는 영향: 소비자 귀인과 채널의 매개된 조절효과 김기준; 송해엽; 정재민, 경영학연구, v.44, no.1, pp.281 - 303, 2015-02 |
사회적 자본과 집단 크기 관계의 최적수준에 대한 연구: 페이스북 집단 크기를 중심으로 = A study about the optimal level of relationship between the social capital and group size: focused on the number of friends on facebooklink 박현아; Park, Hyun-Ah; et al, 한국과학기술원, 2012 |
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