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1
Emotional content distribution in online product reviews and its impact on search cost. = 온라인 상에서의 제품 리뷰에 포함된 감정 분포link

Ullah, Rahat; 라하 툴라; et al, 한국과학기술원, 2015

2
From word-of-mouth to word-of-mouse: information processing of electronic word-of-mouth messages = 전자구전메시지(electronic word-of-mouth)의 소비자 정보처리link

Park, Do-Hyung; 박도형; et al, 한국과학기술원, 2008

3
Investigating conformity effect on online platform with pattern recognition method = 패턴 분석을 통한 온라인 플랫폼상 소비자간 동조 효과 검증에 관한 연구link

Kim, Hyung-Jun; 김형준; et al, 한국과학기술원, 2014

4
Modeling word-of-mouth: online reviews and movie industry = 입소문효과 모형화: 온라인 리뷰와 영화산업을 중심으로link

Lee, Back-Hun; 이백헌; et al, 한국과학기술원, 2013

5
Structural modeling for time series and its applications to marketing = 시계열을 위한 구조적 모형화 및 마케팅에의 적용link

Kim, Dong-Soo; 김동수; et al, 한국과학기술원, 2012

6
(The) impact of expectancy disconfirmation on market share : the role of WOM and loss aversion = 기대불일치가 시장점유율에 미치는 영향에 관한 연구 : 구전과 손실회피의 역할을 중심으로link

Yi, Sang-Yoon; 이상윤; et al, 한국과학기술원, 2009

7
신상품에 대한 소비자들의 초기 기대수준 관리

이상윤; 안재현, 대한산업공학회 & 한국경영과학회 춘계공동학술대회 춘계학술대회, 대한산업공학회, 2008-05

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