Showing results 1 to 4 of 4
(A) study on next generation business models of B2B EC using integration of artificial intelligence tools and qualitative reasoning = 인공지능 도구와 질적 추론의 통합을 이용한 기업간 전자상거래의 차세대 비즈니스 모델에 대한 연구link Yu, Song-Jin; 유성진; et al, 한국과학기술원, 2002 |
Buyer's customized directory management over sellers' e-catalogs : logic programming approach = 판매자 전자카탈로그들로부터 구매자 맞춤 디렉토리 생성관리시스템 : 논리 프로그래밍 접근방법link Joh, Young-Hee; 조영희; et al, 한국과학기술원, 2001 |
Determinants of corporate adoption and diffusion of e-marketplace : internet procurement perspective = 기업의 e마켓플레이스 도입 및 확산에 관한 결정요인 연구 : 인터넷 조달관점link Joo, Young-Beum; 주영범; et al, 한국과학기술원, 2004 |
Determinants of corporate adoption of e-Marketplace: An innovation theory perspective Joo, Y.B.; Kim, Young-Gul, Journal of Purchasing and Supply Management, v.10, no.2, pp.89 - 101, 2004-03 |
Discover